طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

در زمان بستن قرارداد با یک شرکت فناوری اطلاعات (IT) چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

اگر برای سفارش محصول نرم افزاری و یا انجام خدمات آنلاین به دنبال یک شرکت فناوری اطلاعات (IT) هستید به اعتبار آن شرکت، قیمت محصولات، نحوه پشتیبانی و تعهد شرکت IT در قبال خدماتش توجه داشته باشید.
نحوه پیدا کردن شرکت فناوری اطلاعات ( IT ) مناسب و همچنین بستن قرارداد با آن همیشه مساله ای مهم است، به خصوص برای شرکت های تازه تاسیس شده و یا سازمان های کوچک. این شرکت ها یا سازمان ها، از مزایای امکاناتی مثل اتوماسیون اداری و یا بازاریابی آنلاین باخبر هستند، اما همواره به دلیل نداشتن بودجه کافی در انتخاب خود با مشکل مواجه میشوند. طبیعتا به همین دلیل ( بودجه کم ) ضریب ریسک پذیری برای این گونه شرکت ها در هنگام انتخاب پایین می آید. آن ها باید با حداقل بودجه، بهترین گزینه را انتخاب کنند. در این مقاله به برخی از نکات کلیدی که در زمان پیدا کردن یک شرکت IT و بستن قرارداد با آن لازم است بدانید اشاره شده است.
مسئولیت پذیری و جوابگو بودن :
شرکتی را که شما برای انجام کارهایی مثل اتوماسیون سیستم اداریتان، طراحی وبسایت خود و یا انجام کارهای دیجیتال مارکتینگ در نظر می گیرید، باید به تعهدات خود در قبال پشتیبانی و یا ضمانت محصولاتش و ... پایبند باشد. پیدا کردن جواب این که کدامیک از شرکت های IT در این زمینه قوی هستند موردی پیچیده نیست. کافیست کمی در فضای مجازی و یا در منابع دیگر جستجو کنید. شرکت های معتبر کارنامه خود را که شامل ( توضیحات محصولات و فهرست مشتریانشان است ) در وبسایت خود و در دسترس عموم می گذارند. همچنین معمولا می توان از روی اسم و اعتبار مشتریان یک شرکت IT اعتبار آن را محک زد. این لیست نیز در وبسایت شرکت های معتبر موجود است.
قیمت خدمات و محصولات :
همان طور که در مقدمه توضیح داده شد، برخی از شرکت ها از نظر بودجه توانایی کمتری دارند. این شرکت ها و تمامی ارگان هایی که قصد همکاری با یک شرکت IT را دارند باید در نظر داشته باشند که هزینه ای که بابت خدمات و محصولات پرداخت می کنند، در نهایت باید به سود سازمانشان تمام شود. نحوه قیمت گذاری روی محصولات IT به فاکتور های زیادی بستگی دارد و نمی توان فرمول یکسانی را برای قیمت گذاری ارائه داد. مواردی مثل: زمانی که پرسنل برای طراحی یک محصول و یا طراحی سایت صرف کرده اند، میزان بازده محصول، زمینه هایی که محصول در آنها قادر به خدمت رسانی است، تکنولوژی هایی که در انجام برنامه نویسی و تولید اپلیکیشن موبایل ار آن استفاده می شود و به روز بودن این تکنولوژی ها در تعیین قیمت محصول نقش دارند.
نحوه پشتیبانی:
شرکت IT که با آن قرار داد می بندید باید در زمینه پشتیبانی به نحوه ای عمل کند که مشتریان با یک نفر و یا یک تیم کوچک (که از مشکلات عمومی مشتریان آگاهند) در تماس باشند. در صورت نیاز پشتیبانی در محل انجام می گیرد ولی بهترین حالت پشتیبانی به صورت آنلاین است.
عملکرد اخیر شرکت :
اگر قصد بستن قرارداد با یک شرکت فناوری اطلاعات را دارید بهتر است بعد از پیدا کردن یک شرکت مناسب، محصولات اخیر آن شرکت را با محصولات قبلی اش مقایسه کنید. مثلا در زمینه طراحی سایت، کارهایی که شرکت مذکور برای مشتریان قبلی انجام داده را در طی زمان های مختلف با هم مقایسه کنید. این که یک شرکت IT به مرور زمان در حال پیشرفت باشد و این پیشرفت برای هر بازدیدکننده ای محسوس باشد، اهمیت زیادی دارد. همین کار را می توانید در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل و پیاده سازی وب سرویس ( مثل وب سرویس های گردشگری ) و ... نیز انجام دهید.
جمع بندی :
به صورت کلی گر برای سفارش محصول نرم افزاری و یا انجام خدمات آنلاین به دنبال یک شرکت فناوری اطلاعات (IT) هستید به اعتبار آن شرکت، قیمت محصولات، نحوه پشتیبانی و تعهد شرکت IT در قبال خدماتش توجه داشته باشید.

  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • شهاب مقتدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.